Saturday, April 22, 2017

گلدان های تزیینی زیبا و خاص



دکور بندی منازل و محیط کار با گلدان های تزیینی زیبا و خاص
روش های مختلفی برای دکوراسیون منزل و محیط کار وجود دارد، که استفاده از گلدان ها یکی از آنهاست گلدان وسیله ای برای نگهداری گل و گیاهان در مکانی هست که باغچه وجود ندارد.
گلدان ها تنها وسیله برای نمایش گل ها نیستند، بلکه خود نیز جنبه ی دکوری و تزیینی دارند.

اگرمحیط منزل و یا محل کار شما تکراری شده است و حس می کنید چیزی کم دارد اما نمی دانید با چه وسیله ی مقرون به صرفه ای محیط خود را دیزاین کنید که از حالت یکنواختی در آید، بهترین گزینه می تواند تهیه چند گلدان تزیینی باشد.
طبق سلیقه و بودجه ای که دارید میتوانید با یک گلدان آرایی هوشمندانه محیط خود را تغییر دهید  قرار دادن ای گلدان ها  جلوی چشم شما مثلا روی میز نهار خوری و یا در محیط کار روی میز،می تواند معجزه کند.با هر ورودتان به اتاق آنها را خواهید دید که بخاطر جذابیت خاصشان انرژی به فضا می بخشند.
اما در انتخاب گلدان رنگ بندی آن نسبت به محیط و اندازه آن نسبت به میزی که قرار است گلدان ها روی آن قرار بگیرد دقت کنید.
باید رنگ گلدان ها ی شما و فضای خانه و حتی میزی که قرار هست وسایل دیگری روی آن قرار دهید تناسب داشته باشد و در نگاه اول حس خوبی به بیننده منتقل کند.

انتخاب ابعاد و هندسه در انتخاب گلدان ها(گلدان های تزیینی زیبا و خاص)
بهتر است برای تزیین میز هایی با ارتفاع کوتاه تراز گلدان هایی استفاده شود که حداقل ارتفاع آن نصف ارتفاع میز باشد تا حس تعادل را بیشتر به بیننده القا کند، و از گذاشتن گلدان هایی با  ارتفاع بلند تر از میزرپرهیز شود.

در ادامه میتوانید تصاویر زیبا و خاص از گلدان  و ماهیت استفاده از گلدان های تزیینی و زیبا را در منزل و محیط کار را ببینید .

نمونه تصاویر و ایده های خوب برای استفاده کردن گلدان های تزیینی زیباو خاص در منازل


No comments:

Post a Comment